Sunday, 19 January 2014

Powder Blues

There are some pieces in my wardrobe I have had for years and would not part with. Things I love much and feel great wearing no matter fashion trends or their age. One of them is this down jacket I have found at a second-hand store about 10 years ago. 

Има няколко неща в гардероба ми, които имам от доста години и с които не бих се разделила. Неща, които много обичам и в които се чувствам страхотно без значение от модните тенденции или това колко са стари. Едно от тях е това пухено яке, което открих в магазин за втора употреба преди около 10 години. 


jacket: unknown (thrifted) / sweatshirt: Zara / pants: Whistles / booties: Burberry / bag: Zara /
scarf: Zara / sunnies: Céline / plain band: Fortuna (custom made)


2 comments:

  1. Прекрасна както винаги! На много малко хора биха им отивали тези панталони заедно с обувките обаче you just rock them! Мега много ми харесва как съчетаваш нещата! И честита нова придобивка! Да си носиш очилата със здраве, страхотни са :))

    xx
    Ивс

    ReplyDelete
  2. Благодаря ти, Ивс, за милия коментар!
    А за комбинацията от обувките и панталона - и на мен ми идва леко "хард", но затова го правя, за да поддържам мотивация да излизам с една идея извън границите на зоната на комфорт. А и този стил ми е много по сърце и може би затова се получи добре :}

    ReplyDelete